PIVanlige spørsmål
FRAKT
Hva koster frakten?
Vi har en fast, lav fraktpris på kr 99.-
Kan produktene hentes i Horten?
Ja, henting er gratis. Adressen til butikken vår er Bromsveien 31, 3183 Horten
Når får jeg produktene?
Leveringstiden vår er normalt 3-5 arbeidsdager fra bestillingsdato. Ved stor pågang eller forsinkelse hos fraktselskapet, kan det ta ytterligere 1-2 dager.
Hvordan vet jeg at pakken min er kommet frem?
Så snart bestillingen din har ankommet utleveringsstedet, vil du motta en bekreftelse via SMS til det mobilnummeret du oppga ved bestilling.
Hvordan sender dere varene?
De aller fleste varene sendes som pakke til postkassen din, eller i butikk – avhengig om varen får plass i postkassen din. Dersom varen leveres i butikk, får du en bekreftelse på telefonnummeret du oppga ved bestilling.
Leverer dere overalt i Norge?
Vi sender ikke til Svalbard.
BESTILLING
Hvordan vet jeg at bestillingen min er registrert?
Umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen din, kommer det opp en ny side som sier ”Takk for ditt kjøp!” Der ser du ditt bestillingsnummer og beløpet som er trukket.
Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse?
Om du har lagt inn en bestilling hos oss og ikke mottatt din ordrebekreftelse, kan årsaken være at du har angitt feil e-postadresse da du la inn bestillingen. Ta kontakt med oss på og spør om vi har en bestilling registrert på deg, så kan vi korrigere e-postadressen din og sende deg en ny ordrebekreftelse.
Det kan også skyldes at bestillingen ikke har gått igjennom, så ta kontakt med oss før du legger inn en ny bestilling. Dette for å unngå en dobbelbestilling.
Jeg har ikke mottatt leveringsdetaljer på SMS?
Om det har gått 7 dager siden du la inn bestillingen din hos oss, og du ikke har mottatt SMS om at du kan hente varen, bør du snarest ta kontakt med oss. Det kan skyldes at mobilnummeret du oppga ved bestillingen f.eks. mangler et tall.
Ta kontakt så snart som mulig, for pakken blir bare liggende i 14 dager, og vi debiterer kr 200.- for uavhentede pakker.
Kan jeg angre kjøpet mitt?
Angrer du et kjøp, kontakt oss omgående på post@tekstillykke.no. I utgangspunktet er det ingen angrerett på metervare, da dette klippes individuelt til hver ordre.
Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?
Bestillingen din blir liggende på utleveringsstedet i 14 dager. For varer som kommer i retur til oss, fordi kunden ikke har tatt i mot eller hentet ut varene, debiterer vi kr 200.-
Dette er for å dekke de doble fraktavgiftene, samt for vår plukking og pakking av varer. Vi refunderer ikke kjøpsbeløpet, da ordrer klippes individuelt.
BYTTE / RETUR
Hvordan går jeg frem om jeg angrer på kjøpet mitt?
Angrer du på et kjøp før bestillingen din har rukket å forlate lageret vårt, kontakt oss omgående på post@tekstillykke.no. Vi kan dog ikke garantere at vi rekker å trekke den tilbake innen bestillingen sendes ut, da lageret vårt er raske til å gjøre klar og pakke bestillinger.
REKLAMASJONER
Hva gjør jeg om en vare er skadet/feil?
Du sender oss en e-post eller ringer oss, og forteller om feilen. Vi vil gjerne ha et bilde/bilder av skaden eller det du opplever er feil. Send til post@tekstillykke.no
BETALINGSMÅTER
Kan jeg betale med kort?
Ja, du kan betale med VISA og Mastercard, også med Vipps.
PRODUKTSPØRSMÅL
Kan jeg bestille xy m av stoff ?
Det er mulig å bestille…
Hvor kommer tekstiler i fra?
Vi….
INNLOGING
Hvordan logger jeg meg inn på Tekstillykke.no?
Innlogging er automatisk etter registert kjøp. Man må ha egen konto for å gjennføre kjøp.
KJØPRSVILKÅR
Hva er kjøpsvilkårene deres?
Våre kjøpsvilkår.